G. Grajauskas. Iš knygutės "Eilėraščiai savo kailiu" (3)

KAI LYJA IR LYJA IR LYJA

Na, sveika. Ką veiki, kad šitaip ilgai

neatsiliepei. Aa. Na ir kaip, įdomu?

Tai gerai tau. Aš?.. Aš nieko, būnu sau

ir tiek. O tu? Aha. Tai smagu

girdėt.

Ne, nieko nežinau. Ką tu sakai.

Ir seniai?.. Na, vis kaip nors. Išsikapstys.

Jis visada išsikapsto. Šiaip tai bjauru, žinia. Neduokdie, nelinkėčiau

nė priešui.

Ai, viskas kažkaip… Nublankę.

O ir oras toks. Tik išeini pro duris –

ir kaip į betonmaišę. Ar betonmaišį.

O pas jus?.. Nieko sau. Jau pamiršau,

kaip atrodo.

Kas čia bus naujo, tas pats

per tą patį. Kasdien. Vis ta pati

plokštelė. Lyg būtų įstrigę kas.

Keičiasi, žinoma. Metų laikai.

Ir aš pats.

Kaip keičiuosi? Senstu, o kaip

dar kitaip. Ne ne, tu tai man visada..

Vis prisimenu tave, nuogą. Turiu ką

prisimint lietui lyjant. Kaip buvo

gražu man.

Nieko, kaip nors ištempsim.

Sumokėjau, užvakar. Ir iš bado

nemirštu. Nebijok, neprapulsiu.

Tik šiaip… Jaučiuos kažin kaip

keistai.

Kad nežinau net. Ne, nesergu.

Nėr nuo ko pervargt. Ai, sapnuoju

visokias kvailystes. Kad einu

užsimerkęs greitkelio viduriu,

pavyzdžiui.

Sakau, kvailystės ir tiek. Žinai,

mano sąskaita baigiasi, tuoj mus

išjungs. Bet aš tau dar paskambinsiu,

tik pasipildysiu, ir paskambinsiu,

būk, tebemyliu.

Parašykite komentarą

