2009 m. Oskarų nominacijos kelia pasibjaurėjimą

Pastudijavau paskelbtus Oskarų nominacijų sąrašus ir pasibjaurėjau. 

Jau girdžiu vaizduotės ausimis: 
“AND !- the WINNER IS !! Slumdog Millionaire !!!
Arba dar baisiau: “Milkas”. 
Nors dar nemačiau filmo The Reader , apie jį nieko negaliu spręst. O gal dar įsitikinsiu, kad labai geras. Ką gali žinot. 

Kad labai geras ir labai įdomus yra filmas apie Niksoną- tegu man amerikonai nepučia arabų, jiems- tikiu, kad įdomu, bet man… kažkaip nelabai tikiu. Man, turbūt, buvo įdomiau “Pilotas”. 

“Bendžaminas Batonas” (aš jį vadinu Briedas Batonas)- zanūdstva, filmukas gan paveiksliukiškas, bet nuobodus, ir aplamai nežinia apie ką. (Čia mano visiškai subjektyvi nuomonė, nesu pasiryžęs dėl jos muštis. Pilnai tikiu, kad filmas gali būti labai vertingas kitiems, kam tiks).

Keletas padoresnių filmų šmėkščioja “antriniuose” sąrašuose- ten keletas vertų dėmesio yra. Kai kuriuos jau mačiau, juos gyriau, žavėjausi. Bet, po teisybei, ir iš jų nė vieno nevadinčiau labai-labai vertu tos auksinės statulėlės… Iš tų, kuriuos mačiau. 
Nemačiau ir negaliu vertint “Frozen river”, “Doubt”. 
Aišku, norėsiu pamatyti “Australiją”- bet įsivaizduoju, kad tai tik gražiai paveiksliukiškas filmas, ir ne daugiau. Pažiūrėsiu artimiausiomis dienomis The Duchess (dėl šio beveik esu tikras, kad gausiu malonumą, mėgstu filmus, kur damos su korsetais ir džentelmenai su cilindrais), ir The Wrestler  (dėl šito nesu tikras- nesu tikras, kad prakaituotas Riurkė man tikrai patiks..). Šitie filmai kaip tik šiuo metu  gulasi į mano kompą, juos žiūrėsiu. Bet nelabai tikiu, kad būtinai liaupsinsiu. 

O dėl užsienietiškų- irgi … Varganas vaizdelis, ne kažin ką žadantis. Nebent įsitikinsime, kad japoniškas Okuribito  yra tikrai šedevras.  Arba tas austriškas Revanche

Žvilgterėjau dabar į antraštę šito savo straipsnelio, truputį susigėdau. Bulvariška antraštė, žinoma, rėkianti nevisai padoriai. Rimčiau čia atrodytų žodis “įtarumas”, arba “nepasitikėjimas”, o ne “pasibjaurėjimas”. Nes, po teisybei, taigi bjauriuosi tik nuojauta, kad statulėlėmis bus labiausiai išgarbinti “Lūšnynų milijonierius”, “Frostas prieš Niksoną”, “Milkas” ir “Valsas su Baširu”. O dėl kitų- taigi aš dar ir neturiu supratimo apie daugelį jų. Koks jau čia gali būti kategoriškas vertinimas, juo labiau- bjaurėjimasis tuo, ko nematei. Žodžiu, persūdžiau su tokia antrašte. 
Bet nekeisiu, tegu lieka. Rėksmingų antraščių paskirtis- privilioti skaitytoją. Seniai žinomas bulvarinės spaudos triukas. 🙂

P.S.    Tarp tų, kuriuos pasigyriau artimiausiomis dienomis žiūrėsiąs, nepaminėjau dar vieno. Niekučio Happy-Go-Lucky.

3 komentarai “2009 m. Oskarų nominacijos kelia pasibjaurėjimą

  1. Fanta, aš irgi kaip tik pas save persinešinėjau tą sąrašiuką 😀
    Tik negaliu taip komentuoti kaip Tu, kadangi mačiau gal tik du filmus iš nominantų. Esu labai atsilikusi, dar pernykščių oskarinių neperžiūrėjau (gėdagėdagėdagėdagėdagėdagėdagėdagėda)

  2. Visi Tavo artimiausių žiūralų ketinimai man patinka. Aš tai dar labai norėčiau pamatyti tą prancūzišką “Klasę”…

  3. Mano bloge pavadinimas šia tema būtų toks – “Šeimininko abejingumas sužlugdė temą apie Oskarų nominacijas!”. 🙂

    Fantos nuomone kartais irgi galima pasitikėti, taigi ateityje, matau, kad galėsiu sutaupyti gražaus laiko ir pamiegoti. 🙂

    Nemačiau nei vieno filmo, taigi lauksiu kitų Fantos atsiliepimų apie filmų peržiūras.

Parašykite komentarą

