abu labu tokiu

Buvau manantis, kad žavioji modern pastatų beigi kitų architektūrinių Kauno puošimų budavotoja IceBlue– yra vienintelė ir nepakartojama mūsų mylimiausios lietuvių kalbos teršėja visokiais įmanomais obviously fck’n amerikonizmais bei kt. išsidirbinėjimais. Netgi laikiau ją esant extremally originalia šioj srity.

Ogi šiandien netyčia užsiroviau ant josios girnapusiaus. Vardu qemm.

( ABBY Lingvo vertimas :

QEMM
фирм., сокр. от Quarterdeck Expanded Memory Manager
модуль управления расширенной памятью фирмы Quarterdeck)

Žodynas tas pats, šmaikštumas panašus. Stilius ir tematika kiek skiriasi, kas be ko. Ji- dama, elegantiška ir t.t. Moteriškas žavesys ir lengvumas. Priklauso.
Jis- irgi, kaip priklauso- labiau subalansuotas mužikiškai. (so-called: “vyriškas žavesys”) 🙂

Man patiko :

“Aš puikiai suprantu žmones, kurie neskaito mano blogo. Truputį mažiau suprantu tuos kurie skaito. Bet kas absoliučiai užtrumpina visus logikos mechanizmus mano galvoje ir sukelia antropologinį susidomėjimą, tai žmonės, kurie pastoviai whinina apie mano sapaliones bet vistiek toliau skaito. Ar aš pražiopsojau mokymo sistemos reformą, kurios metu qemm blogas buvo įtrauktas į privalomus skaitinius pradinių klasių moksleiviams?”

>>>>>>>>>>>

Mes angelskai nelabai mokam, tai panaudosime rusišką posakį: “Muž i žena- odna satana..” 🙂

Parašykite komentarą

