"RocknRolla"

Apie Gajaus Ričio filmą “RocknRolla“ daug pasakot nesivarginsiu.
Tiems, kas yra matęs “Lok, stauk, arba šauk“(Lock, Stock and Two Smoking Barrels) užduodu paprastutį klausimą: “Did You enjoy it?“
Jeigu atsakymas: “Taip“- žiūrėkite ir šitą, gausite džiaugsmo vėl.
Jei atsakymas- “Ne“, tai ir ne. Ir šį kartą tada jums vargintis neverta. 🙂
rocknrolla.jpg
Man patiko. Apturėjau pusantros valandžiukės “gero laiko“.

(Čia turiu prisipažint… Ilgokai tą filmuką laikiau “stalčiuje“, atidėliojau žiūrėjimą. Dėl pavadinimo. Įtarinėjau, kad man gali nepatikti filmas, gal jis labiau skirtas jaunesniems, visokiems “metalistams“, tatuiruotiems jėgos garbintojams. O aš jau nevisai toks. Bet pasirodė, kad ne, mano įtarimai buvo kiek pro  šalį. Tiko ir man puikiausiai. 🙂 )

Reklama

4 komentarai apie “"RocknRolla"

  1. Vėloka žavėtis kriminalinio mentaliteto filmais…dvasiškesnių jau reikėtų…

  2. Ryte norėjau dar pasitikslint, ką turėjai omenyje, sakydamas “dvasingesnių reikėtų“. Dabar perskaičiau Varpininko pasakojimą apie tą filmą ir įsitikinau galutinai: kalbėjai apie save. Anas ten irgi sako: “Filmo ypatingai dvasingu nepavadinsi…“. Teisinasi, turbūt, iš anksto, kad neužpultum. 🙂

    Reiškiu padėką Varpininkui už mano Verandos pareklamavimą (būti paminėtam trijų milijonų tiražo Auksinėj Varpoj yra šis tas, be abejo) ir keliu skrybėlę prieš jo darbštumą: nepatingėjo žmogus apie tą filmą parašyt daug daugiau, negu aš. Pasakė tą patį (kas man irgi malonu), bet plačiau ir nuodugniau. Eikite skaityti ir kritikuokite jį, o ne mane. 🙂

  3. apie rokenrolla suzinojau praeita savaite is tamstos iraso apie “Abejone“ berods. Na, ten paminejot kad turejot rinktis ziuret sita filma (tai tada ir mano smegenys atgamino, kad sitas filmas gi jau seniai turi buti i pasauli isejes). Perziurejau, siandien ryte prisedau leptelt pora zodziu. Kai surasiau, sakau nurodysiu linka is kur apie ji suzinojau. Atsidarau – ziu gi pas tamsta naujas irasas apie rokenrola.
    Ir mintis ta pati… Sarmata ta pati sakyt, bet ka daryt kai visas irasas surasytas? Tai ir idejau. O del dvasingumo tai, jo… panasiai. Gavosi saugiklis nuo troy kritikos 😀

  4. o del tirazo reiketu siokio tokio patikslinimo – triju milijonu tirazo “Auksine varpa“ su 50 skaitytoju. 😀

Parašykite komentarą

