"Moonlight mile" (Mėnulio mylia)


Pasirodo, nebuvau matęs to filmo.
Pasirodo, puikus.
Sentimentalokas. Saldus, pasakyčiau. Jei, lietuviškai kalbėdami, nebijotumėm to žodžio. Primityvesniems (nuoširdesniems jausmuose) amerikonams žodis “sweet“ gal ne taip kvailai skamba, nežinau. Jie gi mėgsta, atrodo: sweet, honey. Ir net laiškus užbaiginėja žodžiu love. Gal kitoks žodynas.

Aha, apie filmą dar. Subtilus. Labai tikslios, kalbančios detalės. Kai pabaigiau žiūrėt- vėl grąžinau pradžią, pirmuosius kadrus: jie taip prakalbo visi, kai jau žinojau, apie ką. Tada, pradėdamas žiūrėti, nežinodamas siužeto, nesupratau, kas tuose pirmuose kadruose vyksta, tai buvo tik nieko nesakanti uvertiūra. Uvertiūrą geriau gaut, jau žinant, apie ką jinai.

Jeigu niekas nematėt, tai man ir burną aušint čia nėr ko. Jei matėt- gal numesite man porą žodžių “aptarimui“. Noriu dabar tik pasigirt, kad man patiko. Gal snobui nevertėtų žavėtis tokiais saldokais dvasingais filmais. Susan Sarandon puiki, ji man visada patinka, bet Dustin’as Hoffman’as tikrai nėra mano mėgiamiausias aktorius, jis man visada per saldus. Apie jaunąjį herojų- tokį visą dorą-dorą, bet tik vaikštantį ir gražiai tylintį lėliuką- ir kalbėt nebūtų ko. Bet filmas visumoje taip stipriai padarytas, kad daro įspūdį, kelia pagarbą.

>>>>>>>>>>>>>>>
Filmą pažiūrėjęs pasakiau sau: viskas nieko, bet iš kur toks pavadinimas? Prie ko ta mėnesiena, prie ko ta mylia? (Pradžioje kokį pusvalandį tikėjausi, kad tuoj-tuoj prasidės siaubiakas su vaiduokliais. Paskui supratau, kad filmas rimtas, apie jausmus, vaiduoklių nebus)

Dabar, įėjęs į internetą, radau, kad buvo tokia Rolingstounsų daina. Prisiminiau, kurioje filmo vietoje ji skambėjo.
Filme tai buvo vienos mergaitės svarbiausia gyvenimo daina. Susijusi su kažkokia buvusia meile.

Vis tiek dar nesupratau, kodėl taip reikėjo pavadinti filmą. Gal dar rasiu kokią nors potekstę tekste. O gal tik tiek, kad daina graži ir pavadinimas gerai skamba.

Štai ta daina. Klipas neturi nieko bendro su filmu, nors irgi labai meniškas.

(Beje, filme skamba labai gausiai geros muzikos)

MOONLIGHT MILE
(M. Jagger/K. Richards)

When the wind blows and the rain feels cold
With a head full of snow
With a head full of snow
In the window there’s a face you know
Don’t the night pass slow
Don’t the nights pass slow

The sound of strangers sending nothing to my mind
Just another mad mad day on the road
I am just living to be lying by your side
But I’m just about a moonlight mile on down the road

Made a rag pile of my shiny clothes
Gonna warm my bones
Gonna warm my bones
I got silence on my radio
Let the air waves flow
Let the air waves flow

Oh I’m sleeping under strange strange skies
Just another mad mad day on the road
My dreams is fading down the railway line
I’m just about a moonlight mile on down the road
Yeah, Yeah, Yeah, Yeah

I’m hiding sister and I’m dreaming
I’m riding down your moonlight mile
I’m hiding baby and I’m dreaming
I’m riding down your moonlight mile
I’m riding down you moonlight mile

Let it go now, come on up babe
Yeah, let it go now
Yeah, flow now baby
Yeah move on now yeah

Yeah, I’m coming home
‘Cause, I’m just about a moonlight mile on down the road
Down the road, down the road
Yeah, yeah, hey hey hey baby, now

Citata:
…pamažu tolstu nuo savo prigimties, taip pat nuo žmonių – mano augančio amžiaus procesas- …. ..

Reklama

12 komentarų apie “"Moonlight mile" (Mėnulio mylia)

  1. Taigi šiandien jį kaip kartas per TV1000 rodė, mačiau epizodą, kai ėjau per kanalus!
    Prisiminiau, kai peržiūrėjau nuorodą, kad mačiau aktorių Jake Gyllenhaal. Atkreipsiu dėmesį, ačiū Fanta.

  2. Čia tas gražuolis iš “Kuproto kalno“ ir “Zodiako“ 🙂 Nemačiau, žinoma. Atsibodo man skųstis, kad pas mane TV1000 netikęs…

  3. vilnis rašė…
    “ Nemačiau, žinoma. “

    Maniau, kad matei. Maniau, kad kokia nors tv rodė anksčiau, dar “Stepoko laikais“. Juk filmas gana senas, 2002 m. Buvo labai girdėtas pavadinimas, maniau, kad aš tik vienas jo nebuvau matęs. Tiksliau- man vaidenasi, kad buvau matęs jo gabaliukus, tik ne visą. Turbūt, rodė, tik aš nenorėjau tada žiūrėt.

    VyneTu atsakau: taip, tv1000. Aš jį dabar dažnai žiūriu, nes dabar jau mano kabelinė rodo man gerą variantą: originalus garsas su lietuviškais subtitrais. Labai malonu būna žiūrėt.

  4. O aš pažiūrėjau Doubt. Kaifas didžiausias nuo Meryl Streep ir Ph.S. Hoffmano. Tokia gera aktorių vaidyba, kad žiūrėčiau nors ir visą dieną. Visą laiką rodoma kova tarp dviejų kitais manipuliuoti mėgstančių žmonių. Ir abu savaip geri, ir vis tiek atgrąsūs tom savo manipuliavimo priemonėm.
    Gaila, kad jiems nedavė Oskarų. Aš dabar, pažiūrėjusi viską, duočiau už vaidmenis tik jiems.

  5. Aš ant to filmo šiandien pataikiau netyčia. Programoje į jį nekreipiau dėmesio, nes maišiau pavadinimą. Buvo toks filmas “Žalioji mylia“ apie kalėjimą, elektros kėdę- žinot jį, turbūt. Aš jį mačiau ir jokio noro matyt dar kartą neturiu. Pasirodo, “Mėnulio mylia“ yra ne tas pats. 🙂

  6. A, kai pasakei, paskaičiau aprašymą – mačiau. Bet pavadinimas nieko nesakė, gal tada kitaip buvo išverstas 🙂
    Dabar reikia prisiminti labiau…

  7. “Doubt“. Turėjau pasukt galvą, pavargint atmintį. Bet prisiminiau, ieškot nereikėjo. 🙂
    Aha. Filmas buvo neblogas. Nors, pamenu, burnojau, kad privertė mane nejaukiai pasijaust. Bo kažkaip nepratęs aš stengtis užjausti gėjus ir pedofilus. Nors dabar uoliai skaitau knygą apie Oskarą Vaildą. Turbūt, ruošiuosi mokytis labiau tolerantiškoj visuomenėj gyvent… 🙂

  8. Tame filme aiškiai gėjumi išvadintas tik negriukas. O visa kita – migloje. Nei taip, nei ne. Kaip ir turėtų būti gyvenime 😉

  9. (aš dabar taip, atseit, prosiju skalbinius. prie kompiuterio 😀 )

  10. Dieve brangus, Jūs taip sparčiai tobulėjate, ypatingai progresuoja vienoj srity Fanta, o vat tūlas Ra neįvertina ir kultūringais
    nelaiko. 🙂

    Einu pažiūrėsiu ar yra Doubt! Tikriausiai yra. bet kada viską pažiūrėti???

    Prisimenu, kad aš to Kuproto kalno gabaluką žiūrėjau, bet manęs jis nužkabino, tai ir mečiau žiūrėjęs…

  11. Geras filmas, man irgi labai patiko. Dar kartą padėkosiu Fanta tau, kad užrodei.
    Dorumo, kaip sakai, aplinkui taip maža. Poreikis tada išauga.
    Filmas apie tai,kaip karti tiesa sau ir kitiems valo protą, švarina jausmus ir santykius. Filmas suteikiantis viltį.

Parašykite komentarą

