"Slumdog Millionaire"- patiko. ("atnaujinta")

Šiandien perskaičiau Ignieškos įspūdžius apie tą filmą, užsinorėjau susirast ir pasitikrint, ką aš apie jį tada sakiau…

Aha, dabar matau, kad nieko nesuradau, ką pasakyt, išskyrus “patiko“. O kas, kodėl patiko- buvau pasimetęs, neradau, ką sakyt. Manyje tūnantis snobas muistėsi, jam sunku buvo rast žodžius, išsisukt, kaip nors paaiškint, kuo patraukė toks atvirai begėdiškas kičas.
Ignieška gudresnė už mane, ji puikiai susitvarkė su užduotim.
Galėčiau pasakyt, kad man buvo sunkiau, aš tada dar neturėjau galimybės pasinaudoti oficialiais Oskariniais įvertinimais. Bet tai nepasiteisinimas, man toks būdas vis tiek nebūtų atėjęs į galvą.
Dabar aš jau nebesijaučiu toks vienišas tarp snobų, ačiū, Ignieška. 🙂

Tik tiek ir tepasakysiu apie filmą “Slumdog Millionaire“. Patiko. Puikiai padarytas, labai paveiksliukiškas, spalvingas, suteikiantis galimybę pamatyt gabalą Indijos (ir patikėti, kad ji būtent taip ir atrodo, gal net beveik be pagražinimų). Labai geras jaunas aktorius vaidina pagrindinį vaidmenį, tikrai įtikinantis ir simpatiškas.

Aplamai filmas visas simpatiškas. Jeigu visi indiški filmai tokie būtų, žiūrėčiau su malonumu. (Gal ne kasdien, bet kartą per savaitę- tikrai mielai).

Nors režisierius Boilas, kiek suprantu, skaitosi kol kas britų režisierium…. (Trainspotting, Millions, 28 Days Later..)

Tai tiek iš manęs. Rekomenduoju žiūrėt. O jei norite sužinoti daugiau- skaitykite “rottentomatoes“. 🙂

“(T)his is perhaps the best film of Boyle’s already illustrious career — and this is the man who gave us Trainspotting, Millions, and 28 Days Later, mind you.“

“It’s about time we come up with a name for how…Third World cultures are exploited by Western filmmakers. Thirdploitation, anyone?“

“Dickens would undoubtedly have approved…“

Reklama

Vienas komentaras apie “"Slumdog Millionaire"- patiko. ("atnaujinta")

Parašykite komentarą

