V. Landsbergis buvo linkęs į kompromisus. (citata su dviem P.S.)

Iš V. Landsbergio interviu “delfiui“:


Citata:
-Sakykite, kodėl apsisprendėte nedalyvauti prezidento rinkimuose ir pasiūlėte… remti … Dalios Grybauskaitės kandidatūrą? Laiške partijai apsisprendimo motyvų neįvardijote.

− Esminis dalykas, kad D. Grybauskaitė yra gera kandidatė, ji gali padaryti Lietuvai reikalingų permainų, pataisyti reikalus ir, galbūt, tą geriau gali padaryti už mane. Prieš mane yra labai daug seno priešiškumo ir į viešąją nuomonę investuotų dalykų. Aš manau, kad ji turi tinkamesnį įvaizdį ir charakterį negu aš šiuo metu. Jos charakteris nelikęs į kompromisus taip, kaip V. Landsbergio. V. Landsbergis buvo linkęs į kompromisus.

– Jeigu D.Grybauskaitė mažiau už jus linkusi į kompromisus, kodėl laikote tai gera savybe?

− Su tais kompromisais dažnai būna taip, kad nelabai geros valios žmonės bando išpešti kapituliaciją: „Palik mūsų darželį nejudintą. Tas darželis prikakotas, bet tu ten neik. O jei eisi – mes pyksim“. Aš manau, kad D. Grybauskaitė, galbūt, įeis į kai kieno darželį.


Kas tai yra, kažin? Eilinis profesoriaus pažaidimas miglomis, ar prisipažinimas?
Į runkelių kalbą išvertus: “aš negalėčiau nieko padaryti, nes esu pakabintas ant kablio, man liepta žinot savo vietą“. O D. Grybauskaitė, atseit, laisvesnė, mažiau priklausoma nuo “nelabai geros valios žmonių“.
Tikrai neblogai skamba. Beveik samurajiškai. Samurajus darosi sepuką, idant jo pasirinktam vadui sektųsi kova.

>>>>>>>>>>>>>>>>

P.S. Komedija gaunasi… Įdėjęs šį įrašą, norėjau dar kartą žvilgtert į tą interviu, užmest akį į komentarus. Pakraupau, išvydęs, kad straipsnis, kurį tik ką citavau, “delfyje“ staiga tapo dvigubai trumpesnis! Galas nukirptas, to teksto, kurį čia citavau, ten nebėra. Tai kas gaunasi- kad aš prasigalvojau? Ir šmeižiu, atseit, kažką?
Tai ką man dabar daryt? Irgi cenzūruotis??

P.P.S. Aha, man palengvėjo. 🙂 “Delfis“, pasirodo, tą galiuką tiesiog nukirpo ir padarė iš jo atskirą straipsnelį. Netgi pavadinimą uždėjo specialų;

V.Landsbergis: D.Grybauskaitė galbūt įeis į kai kieno darželį

Reklama

Vienas komentaras apie “V. Landsbergis buvo linkęs į kompromisus. (citata su dviem P.S.)

  1. Landsbergis paseno. Tykiai nori praleisti senatvę savo bunkeryje…o kaip šauniai lupo nuo fermų stogų šiferį kadaise…

Parašykite komentarą

