Žaidimėlis

Pamačiau, kad Račas pažaidė ir siūlo kitiems pažaisti.

www.manobalsas.lt/

Žaidimas siūlo palyginti įsitikinimus su kandidatų įsitikinimais.
Nors aš nelabai žinau, ar turiu įsitikinimus. Ir dar labiau abejoju, ar kandidatai tiki būtent taip, kaip “nureguliuotas“ testas. Bet susigundžiau, pažaidžiau.

A.Račą nustebino, kad jam testas liepė balsuot už Butkevičių. Sakosi nebalsuosiąs.

Aš irgi gavau iššūkį. Man liepė balsuot už Grybauskaitę. (“įsitikinimai sutampa“ 63 proc.)
Arba, jeigu labai jau nenorėčiau už ją- tada už Graužinienę (62 proc.)

Smarkiai žemiau- visais 10 procentų “atsilieka“ Butkevičius, paskui Mazuronis, Prunskienė…

Beje, generolas kažkodėl į žaidimą neįtrauktas. Testo sudarytojai, turbūt, nemokėjo sugalvot “įsitikinimų“.

Reklama

8 komentarai apie “Žaidimėlis

  1. Atsiprašau. Pasirodo, ne visą testą buvau praėjęs, o tik jo pradžią, kuri apie “Valstybės valdymą“. Žaidžiu toliau, rezultatai bus gal kitokie. 🙂

  2. Ėhė. Pasirodo, buvau per anksti apsidžiaugęs.
    Pasirodo, manyje tūno paksistas, uspaskistas ir dar bala žino kas.

    Pagal tą testą privalau balsuot už
    Mazuronį (58 proc.)

    arba už:
    Graužinienę (56 proc.),

    Ir tikrai ne už Grybauskaitę. Pas mane ji visai žemai, tik vos-vos sugeba “pralenkt“ Tomaševskį. (Tas kaip buvo, taip ir liko paskutinis…)

    Ką gi. Pagalvosime. Gal ir įkalbės…

  3. Pažaidžiau. Gavau kaip ir įtariau – Grybauskaitę (su kuria labiausiai atitinka pažiūros viešosios tvarkos srityje) – 61 proc., o antroje vietoje – Mazuronis – 46 proc.

  4. Čia paprastai neminimas asmuo dar suteikė ir galimybę pažaisti bei vėliau iš pateiktų improvizacijų anksčiau rašyta tema sudarė savąjį subjektyvų "Interneto folkloro II: skaitomiausios knygos" dešimtuką.

    http://racas.lt/interneto-folkloras-ii-skaitomiausios-knygos/

    Nors mano manymu, turbūt turėtų būti – "neskaitomiausios". 🙂

    Galite, jeigu bus ūpas, paspėlioti, kurios iš jų yra VyneTu. 🙂 Arba kurios labiausiai Jums patiktų… 🙂
    Buvau pasiūlęs tris – ir visos trys čia neminimo asmens buvo įtrauktos į dešimtuką. 🙂
    Niekad nebūčiau pagalvojęs, kad taip gali nutikti! 😀

    P.S. Nesuprantu, kaip Troy nesudalyvavo. 😀

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Buka, niekaip nesuprantu, kodėl esi tokia kategoriška. Aš niekada neignoruoju jokių kanalų, bet kokia man suprantama kalba. Netgi tą Lukašenkos kalbą išklausiau tiesiogiai, taip pasisekė, per Belarus TV.
    jei Lukašenka išeitų į mūsų Prwzidento rinkimus, tai II turas būtų garantuotas, o netgi ir ….

  5. Tai kad generolas neturi supratimo, ką darytų, jei jį netyčia 😀 išrinktų prezidentu. Mačiau kaip LTV jis arba nerišliai kalbėjo, arba kartojo kitų kandidatų pasakytus žodžius.
    Matyt, todėl generolo ir nėra toje apklausoje.

  6. Nesuprantu, kodėl esu kategoriška? Kad neisiu balsuoti? Na, neįdomu man politika. Verčiau skaityti knygas negu laikraščius.

  7. Man taip pat siulo Grybauskaite, bet idomesnis kitas isskaidymas:

    Valstybes valdymo klausimais mano nuomone su Grauzinienes sutampa 85%
    Ekonomikos ir finansu srityje su Grybauskaite 74%
    Socialine politika ir svietimas taip pat su Grybauskaite net 83%
    Uzsienio politikoje su Mazuroniu esame vienminciai net 87%
    Viesosios tvarkos ir aplinkosaugos srityse net 88% galvoju taip kaip Prunskiene (net nebuciau pagalvojes 🙂 )
    Kulturoje ir etikoje mano nuomones vel sutampa su Mazuroniu net 95%

    Vienzo, nieko bendro neturiu tik su Butkevicium ir Tomasevski. Gal dabar reiktu eit ir perskaityt ka tie kandidatai siulo, kad jau musu nuomones taip sutampa. Nors is kitos puses, kam skaityti jei sutampa 🙂

  8. Šiaip man dauguma tų teiginių, kuriems reikėjo pritarti-nepritarti-ne visai, skambėjo naiviai ir populistiškai. Juk negalima daugeliu atveju duoti vienareikšmišką receptą, daryti galutinius sprendimus. Skaitydama teiginius atrėždavau negalvodama – man atrodo taip. Gal ir malonu, kad kandidatui atrodo irgi taip, tačiau ar neturėtų valdžia dėl sprendimų konsultuotis su visuomene, o ne remtis vien savo pažiūromis? Prezidento juk funkcijos yra derinti įvairius interesus, o ne diktuoti savo sprendimus pagal savo pažiūras. Sakysit, kad daugumos pažiūras atitikęs kandidatas turi teisę tas pažiūras įgyvendinti? Bet pažiūrėkim, pvz. į Fantos pirmąjį bandymą: valstybės valdymo klausimais jo nuomonė 63 proc, sutapo su Grybauskaitės, ir beveik lygiai taip pat – 62 proc. – su Graužinienės. Juk ne dėl to, kad jos vienodai pakalbėjo. O todėl, kad tas išskaičiuotas skaičius 62-63 proc. rodo, kad tik dalis pažiūrų sutampa: dalis pažiūrų sutapo su Grybauskaitės, dalis – su Graužinienės, gal keletas iš jų ir yra bendrų, tačiau nė viena iš kandidačių neatstovauja visų Fantos pažiūrų. O per visas kategorijas, kaip pastebėjai, Mini, išvis dar daugiau sumaišties. Pabaigoje susumavus skaičiukus išvedamas kažkoks bendras vardiklis, bet kitam žmogui, kuris irgi gaus panašų “sutapimo procentą“, toks skaičiukas gali gautis iš visai kitokių atsakymų. Todėl tas pažiūrų sutapimo efektas, mano nuomone, yra labai apgaulingas. Man, pvz., nereikia prezidento su mano pažiūromis, nes kai kurios mano pažiūros ribotos, kai kurios vaikiškos, o kai kurios tiesiog dėl nežinojimo. Man reikia, kad prezidentas sugebėtų gauti ir suprasti visą informaciją ir pagal ją atitinkamai išaiškintų piliečiams, kreiptų vyriausybę, atrėžtų partijų ribotumui.

Parašykite komentarą

