aš irgi vis dar negaliu atsidžiaugt…


Spotify: the future of music?

Užkibau aną savaitę už susižavėjusių šūksmų, susidomėjau. Ir dar vis negaliu atsidžiaugt. Super daiktas.

Man jis yra nepalyginamai geriau , nei populiarusis last.fm. Po teisybei, last.fm retai ir naudodavau, mane nervino, kad turi klausyt ne tai, ko nori, o tai, ką tau duoda. Kokteilį iš “tavo skonio muzikos”.

O spotify- grynas malonumas. Susirandi albumą, pasileidi, ir varai ištisai. Nepatinka- paiimi kitą iš sąrašo. Nori kokteilio- yra ir “radijas”. Ten ir atrast ką nors negirdėto gali. Puikumėlis.

Vienintelis dalykas, kuris mane gąsdina- kad toks puikus nemokamas sūris ilgai nemokamas gali nebūt. Nujaučia kailis spąstus…

Na, tiesa, šito daikto Lietuvoj teoriškai ir nėra. Free versija mėgaujasi kol kas tik Sweden, Norway, Finland, the UK, France and Spain

Aš apsimečiau prancūzu, jie patikėjo. (Ačiū kažkokiam Karolio blogo lankytojui Glow, kuris paliko labai patogiai veikiančią nuorodą. Nors ten viskas švediškai, bet tiek, kiek reikia perskaityt, mano švedų kalbos mokėjimo laisvai pakako. Tiek ir tereikia- perskaityt pašto kodą ir paspaust nuorodą).

Suprantu, kad tokiais dalykais plačiai girtis neverta, radai- ir džiaukis sau tylom. O tai paskui minia, triukšmas sugadina balių. Bet kad. Viena vertus- norisi pasidalint įspūdžiais. Ir antra- taigi ir aš ne pats suradau, o kiti pasakė. Jei ne jie, būčiau ir neradęs.

Reklama

Vienas komentaras apie “aš irgi vis dar negaliu atsidžiaugt…

Parašykite komentarą

