"SnobTV" išsikraustė :)

Pranešu mieliems skaitytojams (-oms), kad “mano tv programėlė“ nuo šiandien jau bus publikuojama nebe Verandoje. Iškėliau tą reikalą į atskirą tam skirtą vietą. Taip bus patogiau.

http://manotv.blogspot.com/

Reklama

4 komentarai apie “"SnobTV" išsikraustė :)

  1. Ten negaliu rašyti komentarų, todėl čia pranešu, kad "Velniški žaidimai" – tas pats jau kurį laiką rodomas Balticum TV "Prieš velniui sužinant, kad tu miręs", kultūringa kriminalinė drama. Man patiko.

  2. Aaa… O aš galvojau, kur Buka prapuolė. Jau maniau, kad teks imti bukai ūbauti "aū".
    Pasirodo, neprisirašiusi anonimė tiesiog buvo neįleidžiama. Pamiršęs buvau šią smulkmeną. Dabar nuėmiau kliūtis. (Kol kas. Jeigu anoniminių komentatorių neprisiveis per daug… Bet manau, kad ten tai negręsia 🙂 )

  3. Aš tai noriu padėkoti, kad "SnobTV" dėka atradau TV24.lt, kur galima taip paprastai sudaryti patinkančią programą, nevartant įkyrėjusių spausdintų televizijos žurnalų.

Parašykite komentarą

