skaitymai knygų (iš AMB)

Nežinantiems, ką reiškia santrumpa AMB, siūlau susipažinti su nuoroda. www.amb.lt 🙂

Dabar jau aišku, žinosite?

Tai jau galiu pereiti prie knygų.

Aną kartą minėjau japonišką knygą “Tyla“. Perskaičiau ją, žynoce. Ir netgi beveik patiko. Bent jau sunku nebuvo ją perskaityt, kažkiek įdomu. Nors ir likau nesužinojęs, kuriam galui man jos reikėjo. Ganėtinai tolimas aš esu nuo Dievo paieškos problemų, nelabai jaudina mane krikščionybės likimas Japonijoj.
Bet knyga savotiškai nebloga.

O dabar ėmiausi kitos keistokos knygos. Kažkokio dano.
Vadinasi beveik panašiai, tik jau ne tyla, o “Kitokia šviesa“.
Žvilgterėjęs į aprašymą, smarkiai abejojau, ar man jos reikia.

Bet pradžia nuteikė visai neblogai. Perskaičiau dar nepakankamai daug, kad drįsčiau imti labai girt. Tik tiek, kad kol kas man atrodo, jog ją skaitysiu.
Nežinau, kodėl, bet šitos knygos skaitymas man priminė Kunderą. Nepasakyčiau, kad randu kažkokių panašumų. Ir neieškau, tiesiog truputėlį panašus jausmas, teikiamas skaitymo malonumo.

Dar nežinau, ką galvoti apie vertėją. Keliose vietelėse akis badė žiaurokos gramatinės klaidelės, pora keistų nelogiškų sakinių. Bet pasitaiko ir labai grakščių, originaliai žavingų išsireiškimų. Vėliau apsispręsiu, girt ją, ar peikt.
(Tas pats liečia ir knygą).

P.S. Radau vieną recenzijukę tinklapyje rašyk.lt, bet man ta recenzijukė nedaro įspūdžio, paviršutiniška. Knyga, atrodo, bus geresnė, nei ten nupasakojama.

P.P.S. O Navakas buvo ne paviršutiniškas, bet itin gilus: “…Tačiau autoriui rūpi ne paviršiniai savikompensacijos mechanizmai ar koks holivudinis kerštas, o gilieji dvasios judesiai bei retrospektyvus žvilgsnis į savo gyvenimą. Knyga rimta, tad ir prašnekau rimtai, o to nemėgstu. Skaitykite patys. Verta.“
Ką gi, mes ir patys taip ir supratom. Skaitysime patys. 🙂

Reklama

2 komentarai apie “skaitymai knygų (iš AMB)

  1. Tik dabar perskaičiau linksmiausią to sąrašo momentą. Bibliotekininkė Inga, kviesdama mūsų europarlamentarus dažniau aplankyti jos bibliotekėlę, vilioja:

    "Kviečiu aktyviau lankytis Europos Parlamento laisvalaikio skaitinių bibliotekoje… Jūsų pageidavimu užsakyta nemažai paaugliams skirtų knygų."

Parašykite komentarą

