Pradėjo veikti “Google fast flip“.

Žaisliukas, kuris mums, turbūt, nebus reikalingas.
Vakar netyčia ant jo papuoliau, nelabai galėjau susigaudyt, kas tai per daiktas ir kuriam galui.
Iš pirmo žvilgsnio- jis man pasirodė kažkoks vaikiškas. Žaisliukas mažamečiams ir moterims.

Iš pirmo žvilgsnio- principas nuteikia priešiškai. Gūglis imasi spręsti už mane, ką aš privalau skaityti. Na, jie seniai taip daro, aišku. Kai aš gūglį ko nors paklausiu, Gūglis man atsako tai, ką jis nori. Man tik atrodo, kad aš renkuosi informaciją. Tikrumoje ji man atfiltruojama ir pateikiama.
Bet čia- jau visiškai akivaizdus penėjimas gatavu produktu. Skaityk tai, ką mes tau siūlome. Skaityk tai, kas “svarbiausia“, “populiariausia“. Na, žinoma, turi teisę rinktis laisvai, niekas neperša per prievartą. Mes tik siūlome, kad tau būtų lengviau. Jau sukramtyta. Nori kažko kitko? Gali, jeigu po mūsų kamšalo dar turėsi laiko ir noro kuo nors daugiau domėtis… Jei neprarasi apetito ir skonio.
Fast food principas: plastmasinis maistas minioms, kvailas, bet patogiai įpakuotas.

Dabar perskaičiau porą straipsnelių, pasakojančių, kas yra tas “Fast flip“ ir kuriam galui.
Atrodo, maždaug taip ir buvau supratęs. .. 🙂

Mums tai kol kas gal nepavojinga. Kol alfos-bernardinų-lietryčio jie ten į savo meniu neįtrauks. (Bijau, kad neilgai trukus gali…)

Google запустил новостной ресурс Fast Flip

Google монетизирует новости через Fast Flip

Reklama

Vienas komentaras apie “Pradėjo veikti “Google fast flip“.

  1. Man atrodo, kad ir taip pas mus internetinė publika nieko daugiau nedaro, kaip tik kemša sau į galvas vis daugiau informacijos ir dėl to vaizduoja vis “krūtesnius žinovus“. O juk nuo informacijos pertekliaus niekas gudresnis nepasidaro, tik kvailėja, jei nuolat ją ryja, nes visai nebelieka laiko pamąstyti, pačiam pageneruoti minčių. Nieko nežinoti blogai, bet vien tik žinoti nemąstant – dar blogiau.

Parašykite komentarą

