Tiesa apie Čarlį / The Truth About Charlie


Kartais pasitaiko maloniai suklysti. Vakar supainiojau kanalus ir įsirašiau ne tą filmą. Vietoje kažkokio “Masalo“ netyčia įsirašiau kažkokį “Tiesa apie Čarlį“ .

The Truth About Charlie (2002)

Filmą, kuris niekam nepatinka. Imdb komentatoriai jį vertino baisingai žemai- viso labo tik 4,7.

Stepokas Strolia / omni.lt:

“Prastas, mechaniškas 1963 metų klasikinio trilerio „Šarada“ perdirbinys.“


Jonas Ūbis/ 7md:
“- …įdomus tuo, kad yra klasikinės taip pat ne kartą mūsų televizijų rodytos Stanley Doneno „Šarados“ su Audrey Hepbur ir Cary Grantu perdirbinys. ……
… Filmas kurtas Paryžiuje, todėl, manau, nė vienas jo gerbėjas neatsisakys užmesti akį į nuostabų miestą, kurio gatvėse net filmo herojai sutinka tikras legendas – Charles’į Aznavourą, Anną Kariną, Agnes Varda. “

Visi pabrėžia, kad tai perdirbinys. Ir jau vien todėl šis filmas, atseit, niekam tikęs.

O man labai patiko. Buvo malonu žiūrėti, likau sužavėtas. 🙂

Nes aš nemačiau tos “Šarados“. Net nelabai žinau, ar ją noriu pamatyt. Gal reiktų. Bet ne lyginimui. Nes nesiruošiu šito dabar pamatyto filmuko būtinai su kuo nors lygint, ieškoti jame kažko, ko jam ir nereikia.
Nes jis puikus toks, koks yra: atvirai be pretenzijų pramoginis-komercinis. Stilingai ironiškas savo žanro atžvilgiu: nieko rimtai, viskas lengva, elegantiška, skoninga.
Kokio velnio iš jo norėjo garbusis Stepokas- nežinau. Gal net nežiūrėjo, sužinojęs, kad “perdirbinys“? Nors paprastai jis taip nedarydavo- nekritikuodavo nematytų daiktų.

Taigi, dar kartą pasidžiaugiu savo urviniškumu: man pavyko, kad nemačiau “Šarados“.

Pastebėjau dar vieną nemačiusį, jam irgi patiko.   http://www.utracklayouts.com/rreview/0080.htm Perskaitęs tai, pasijutau dar kvailiau. Nes anas jame pamatė gana keistus dalykus, savotiškai…

Ir tik šis žmogus mane truputį paguodė. Šis, atrodo, matė ir “Šaradą“, bet tai jam netrukdo… 🙂

Keith Uhlich (a member of the Online Film Critics Society):

“Include Paris among Demme’s primary interests, specifically the Paris of the nouvelle vague. For his next fiction feature, the director remade the famed Audrey Hepburn/Cary Grant vehicle Charade (Stanley Donen) (1963). Now called The Truth About Charlie (2002), this is a progressive throwback to the pre-Something Wild Demme, a breathless romantic travelogue with incidental thriller elements. Demme’s loosest film emulates the Cahiers du cinéma collective with its on-the-fly, handheld visuals, whip-snap tonal changes, and cameos by such nouvelle vague luminaries as Agnès Varda and Anna Karina. One moment Regina Lambert (Thandie Newton) is being chased through a hotel by some unknown villain, the next she tenderly dances with man-of-many-faces Joshua Peters (Mark Wahlberg) to a live Charles Aznavour serenade. One could argue that the original Charade had a firmer grasp on its plot mechanics and that its central iconic pairing of Grant and Hepburn is untouchable, but one of the many reasons I prefer The Truth About Charlie is because it stretches its Kino-eye to capture a more literally colourful ensemble. It’s an astonishing example of how far movies – and society – have come that Regina and Joshua’s interracial love affair goes unmentioned. Likewise, the central trio of thieves (one Black, one White, one Asian) has a refreshing camaraderie that informs their initially one-dimensional greed. It’s no longer a simple black/white dichotomy. Everyone has their reasons in Charlie, and Demme makes sure to portray all involved as complex people and not merely pieces in a solve-the-mystery board game. And speaking of the film’s secondary stamp-and-spy plot, Demme defuses it in a brilliant rain-drenched back-alley climax, characters offering up one long-winded explanation after another. This is the scene that really loses people – we’ve been taught, wrongly, that exposition is always a bad thing. Here it serves a purpose as philosophical dialogue that refutes Charade’s pull-out-the-guns finale, replacing violent action with a profound pacifist statement: honour among multiple thieves. A more modern form of love and justice triumph, and Aznavour, the musical soul of Paris, takes us out in a glorious direct-address, pan-up-the-Eiffel-Tower crescendo. In a cinema culture that’s increasingly immoral for the hell of it, Demme, with The Truth About Charlie, provides a quiet, revolutionary corrective.“

Reklama

7 komentarai apie “Tiesa apie Čarlį / The Truth About Charlie

  1. Tai gal kada nors, Fanta, netyčia taip pažiūrėk ir Agatos Kristi Mis Marpl. Nes dabar net nenori įtraukti į TV programėlę tų man mielų filmų, priskirdamas juos niekiniams. 🙂

  2. Visiškai ne serialas. Atskiri filmai apgal atskirus A.Kristi romanus. Ir pagal tuos pačius romanus jau yra pastatyta po keletą skirtingų variantų. Galima vadinti perdirbiniais 😉

  3. Atsisiunčiau tą 1963 m. senieną “Charade“. Patikrinsime, ar tikrai jau buvo toks geras, kad po jo “Čarlis“ turi kelti pasibjaurėjimą. 🙂

  4. Netikiu, kad nematei to senesnio filmo, nes rodė jį n kartų. Tiesiog neįsidėmėjai ir neprisimeni, kaip po pusmečio neprisiminsi ir šito Čarlio 🙂 Man aname filme – kaip ir visuose kituose, pavyzdžiui, “Pusryčiai pas Tifani“, – ypatingą įspūdį daro Odri Hepbern, o visa kita – trumpalaikė pramoga 🙂

  5. “..neįsidėmėjai ir neprisimeni, kaip po pusmečio neprisiminsi ir šito Čarlio“

    Po pusmečio?? Gerai galvoji apie mano atmintį. Nemanau, kad visą pusmetį prisiminsiu tokį niekutį. 🙂

    Šiandien buvau priverstas pažiūrėti tortą su cukraus pudra, vadinasi “Coco avant Chanel“…
    Super-puper-paveiksliukinis, itin subalansuotas moterims.
    Rekomenduoju. 🙂
    Vietoje kukurūzų prie jo reikia vartoti mandarinus.

  6. Beje, Odry Tutū, kurios šiaip jau nemėgstu, šitame filmuke man patiko. Labai daili ir elegantiška.
    (Ir visas filmas… mm… patiko. Nors ir siaubingai tuščias-kvailas, tačiau paveikslėliai gražūs. Skudurėliai taip pat. Truputį nuobodoka, žinoma, man buvo, bet tai tik dėl nemoteriško subalansavimo… 🙂 )

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s