Самая известная в России литовская певица

OPENSPACE.RU

Проверка звука

Алина Орлова. «Чудеса»Алина Орлова. «Чудеса»

Самая известная в России литовская певица Алина Орлова исполнила новую песню на русском языке

Дальше ›

Reklama

3 komentarai apie “Самая известная в России литовская певица

  1. Klausimas skaitytojams-klausytojams: ar supratote nors vieną sakinį iš to jos “na russkom jazyke“?
    Ne, aš neabejoju, kad panelė rusiškai kalba gerai. (Įtariu, kad tai jos gimtoji kalba). Ne, aš nesakau, kad jos lietuviškų dainų žodžius labai lengva suprasti. Bet gal kiek lengviau.
    Na, čia, žinoma, įrašas ne itin kokybiškas. Gal. O gal būtent toks ir buvo užmanymas.

    Aplamai tai prisipažįstu (rizikuodamas užsitraukti skaitytojų pasibjaurėjimą manimi), kad nesu didelis Alinos Orlovos gerbėjas, beveik ir negirdėjau aš jos dainų. Nes paprastai perjungiu kanalą, kai ji per TV ką nors ima dainuoti. Nuobodokos man jos dainos, nors pripažįstu jų muzikalumą ir šiokį tokį įdomumą. Bent jau ne turginis popsas, ir tai jau šis tas. (Na russkom jazyke pasakytumėm “i to chleb“).
    Bet jau ne man. Paprasčiausiai aš jau per senas tokiems elitiškai sudėtingiems cypčiojimams.
    (Kita vertus- jei būtų neverta dėmesio, ir nekalbėtumėm apie ją aplamai).

Parašykite komentarą

