Up in the Air

Neketinau apie šį filmą nieko rašyti,  man jis buvo nuobodokas, laikau jį nevertu dėmesio.

Tačiau šiandien vėl  perskaičiau liaupses tam filmui, šį kartą garbioji kinokritikė Živilė Pipinytė išsijuosusi liaupsina.

Ir vėl man paslaptis, vėl iššūkis: kodėl, kuo tas filmas taip itiko amerikoniškai publikai (o įtarimą turiu, kad ponia Živilė giria todėl, kad visi giria, kad priimta girti, kad yra nuomonė tokia…).

http://www.imdb.com/title/tt1193138/

Dar gal ir kokį Oskarą tam filmui duos…

Ogi nuobodybė visiška. Apie nieką, dėl nieko, niekiškai.

Ne, aš nesakau, sėdėjau ir žiūrėjau be prievartos, keliose vietose netgi buvo pusėtinai linksma, bet taip girti…?? Visai nesuprantu, už ką.

“..lietuvių kino vertintojai tradiciškai iš aukšto žvelgia į amerikiečių pastangas kurti autorinį kiną. Bet Jasonas Reitmanas tai daro puikiai. Jo magiškoje kuprinėje telpa ir holivudinė tradicija, ir nepriklausomo kino dvasia.

Kokią “nepriklausomo kino dvasią“ ponia Živilė tame popkorne sugebėjo įžiūrėti, kurioj konkrečiai vietoj?? Paslaptis man.

Gal kas nors paaiškinsite man, papasakosit savo įspūdžius. Gal jums geriau sekėsi pamatyti.

(Tiesa, vienas dalykas gali kai ką paaiškinti… Po to fimo aš supratau, kad, ko gero, man tiesiog nelabai patinka Klūnis. Su kiekvienu filmu aš jo vis labiau nemėgstu. Gal čia dalis priežasties mano antipatijos tam filmui…)

Reklama

3 komentarai apie “Up in the Air

  1. Nedrąsiai pyptelsiu (kadangi dar nemačiau to filmo), kad Ž.P. jau pirmajame sakinyje pareiškia: “Rajanas Bingamas – nemalonus tipas“. Gal žiūrėdamas tą filmą bandei sau įsiteigti simpatiją ir supratimą, o kai nesigavo – apkaltinai filmą? 😉

  2. Man visai patiko šis filmas, nes paliko minčių susimąstymui: tai kaip geriau gyvent, prisirišant prie žmonių ir gyvenant dėl jų, ar geriau būt katinu, kuris vaikšto vienas. Išvadą pasidariau, kad jokio skirtumo, juk vis viena visų laukia toks pat likimas…

  3. Pirma filmo pusė įdomi, antroji – cheesy. Galėjo būti puikus filmas oskarui už adaptuotą scenarijų.

    7/10

Parašykite komentarą

