mano “atradimai”: Grooveshark ir John Mayer

Atradimas pirmasis: listen.grooveshark.com.

Trys dienos bandymų įtikino, kad tai yra tikrai labai patogus, turtingas ir tinkamas man resursas. Pradžioje buvo ne visai aišku, kaip visu tuo naudotis, bet paskui įgaunama patirtis atskleidė vis daugiau patogumų. Žodžiu, skandinavai su britais gali dėl manęs  laikyt  savo spotify ir toliau susikišę į savo britiškai-skandinaviškas subines. Neįsileidžia mūsų- ir nereikia, dabar jau visai ramiai apsieisime. Grooveshark yra tikrai niekuo ne blogiau, o gal net ir geriau.

http://en.wikipedia.org/wiki/Grooveshark

Antrasis atradimas- ponas John Mayer.

Na,  ką noriu pasakyt? Paprastas dalykas: senstu, mano klausoma muzika vis labiau apsiriboja praėjusio amžiaus senienomis. Septyniasdešimtųjų roko dinozaurai ir džiazas. Viskas iš ano buvusio amžiaus. Dabartinių beveik nebepastebiu, net vardų nebežinau, nesidomiu.

Va, būtent tas “nesidomiu” mane truputį glumina, neleidžia sakyt “dabar nieko nėra”. Kai nesidomiu- tikrai atrodo, kad NIEKO nėra, vien idiotiški repai, plastmasinių panelių cypčiojimai ir nuobodžiai beprasmiški “lounge”. Netinka man visa tai. Suprantu, kad dėl amžiaus. Ir suprantu, kad tik dėl savo amžiaus nesugebu suprasti, kaip JIE (t.y., dabartiniai jauni žmonės) sugeba to klausytis, man tai atrodo taip nežmoniškai primityvu…

Retkarčiais apsidžiaugiu, kai papuola kas nors iš “dabartinių”, tinkamų ir man. John Mayer nėra  nei kokia didelė naujiena žinantiems (tik man- nes nesidomiu “jaunimo puslapiais”, neskaitau pletkų apie “žvaigždes” ir pan.), nei labai jaunas (tik man 30-mečiai jau ima atrodyti visai dar nerimtas amžius). Tačiau man- “atradimas”. Gal trumpam, bet vis tiek malonu.

http://listen.grooveshark.com/#/playlist/John+Mayer/28403512

Dabar klausausi albumo “Battle Studies” (2009).
Kiek monotoniška, bet gražu. Buvau parašęs čia ir žodį “nuobodoka”, bet ištryniau. Nėra labai nuobodu. “Darbo kabineto apmušalams” šiandien visai tinka.

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Mayer
http://www.music.lt/John-Mayer-grupe-519.html

Reklama

4 komentarai apie “mano “atradimai”: Grooveshark ir John Mayer

  1. Kadangi dabar visi su Seimu priešakyje kovoja prieš sodrią kalbą, tai tenka pasmerkti Tavo nuorodą į “britiškai-skandinaviškas subines” kaip netolerantišką, žeidžiantį kitataučių jausmus išsireiškimą 😉

  2. Nebuvo NUORODOS į subines. Jos buvo tik PAMINĖTOS.
    Be to, pas mane čia ne Seimas, čia galima daugiau, nei jiems.

Parašykite komentarą

