Galiūnų dvikova po krepšiu

Krepšinis dabar nuobodokas, tai nors tokį žaidimą galima sekti.

Vilniaus „Lietuvos ryto“ valdybos pirmininkas J.Vainauskas: „V.Romanovas tyčiojasi iš krepšinio“

V.Romanovo atviras laiškas J.Vainauskui: jūs išėjote iš proto, o ne aš

Vainauskas neigia, jog kreipėsi į Romanovą dėl finalo pardavimo

Kenkėjų regi ir išorėje, ir tarp saviškių

J.Vainauskas:“Taip, kaip per pastaruosius metus V.Romanovas išsityčiojo iš krepšinio, to nepadarė visi panašaus lygio krepšinio veikėjai kartu paėmus per 20 metų“.V.Romanovas

Vėl man prisimena šauni vaikystės daina. Apie boksininkus.

“Tu jam duo-ok, tu jam duok,
duok į galvą, į-į nosį-į!!

Duok, duok, negailėk,
tu jį nugalėk,
bū-si čem-pionas,
ech!!”

Nežinau, kuris iš šių kovotojų teisesnis, ir nelabai man tai svarbu. Krito į akis tik vienas dalykas, skaitant tą Romanovo laišką: panašu, kad žmogus PATS rašė. Nes netikiu, kad kas nors samdytas galėjo tokį tekstą…

Reklama

8 komentarai apie “Galiūnų dvikova po krepšiu

  1. Ar manai, kad jis moka lietuviškai rašyti? Kažką uagadugu ta tema irgi vapėjo. Apie romantinio herojaus pasmerktumą 😉
    Įdomiau, ar neįsijungs į šią titanų kovą Antonovas (berods taip skamba Snoro savininko pavardė) 🙂

  2. “Ar manai, kad jis moka lietuviškai rašyti? “
    Nuuu…. Aš jau suabejojau, gal tai kūrinys kokio nors banko klerko, netradicinės grafomano orientacijos. skaityti mažiausiai 250 gr. paėmus, bo kitaip nesuprasi.

  3. Su kedofilais man nesuprantamas vienas dalykas: kodėl krikščionis Stoma lenda su šiuo reikalu prie prezidentės, bet kažkodėl visai nesikreipia su prašymu Bažnyčios paramos. Kur autoritetingas kardinolo Bačkio balsas šio klausimu? Galėtų prabilti, pamokyti, pasmerkti ką nors. O tai meldžiasi avelės be ganytojų. (Netgi Svarinsko, berods, nesimatė tarp susirūpinusių). Ką, išeina, kad kunigai tikrai griešni, kad bijo žodį ištart?

  4. Bačkis turi kitų problemų:

    “Vilniaus arkivyskupijos vadovas sakė nesuprantantis, kokius saugomus objektus reikėjo išsaugoti remonto metu.

    „Kokius? Turbūt tai radiatorių vamzdžiai, sovietmečiu uždėti, ar nudirusios plytelės, ar betoniniai laiptai, kurie tik 1932 metais pastatyti, jau visai nudirę. Na, būkime rimti. Aš sakralumo pažeidimų nematau, o esu puolamas, kad aš čia pažeidžiu sakralumą“, –sakė Vilniaus arkivyskupijos vadovas.”
    (alfa.lt: Bačkis: ne paveldo saugotojai, o bažnyčia spręs, kas Aušros Vartuose yra sakralu)

    Ir man įdomu, kaip savo reitingus sauganti prezidentė išsisuks šioje situacijoje 🙂

  5. Galima suprasti kardinolo pasibjaurėjimą, radus oficialiame Kultūros paveldo departamento rašte tokį sakinį:
    “Šiais remonto darbais buvo pažeistas ne tik autentiškas laiptų ir dangų, bei ranktūrių medžiagiškumas, bet ir sakralinė vertė, nes tai yra pagrindiniai piligrimystės laiptai.”

    Aš jo vietoje irgi tiems ponams pasakyčiau, kad ne jų sfera yra postringauti apie sakralumus ir piligrimystes. Apie senovę, autentiškumus visokius, apie architektūros stilius, kultūros atmintį- taip, prašom. Bet visokie burtai, sakralumai… hm. Bačkis teisus, ministerijos klerkams sakralumais užsiiminėti nebūtina.

    http://www.kpd.lt/lt/node/1236

    Kvailokas raštas, formaliai surašytas. Gudriems bažnytininkams lengva išsisukinėti. Ir suprantama, nes iš tikro: ką bendro turi Dievo reikalai su meno reikalais? Tik tiek, kad Dievo tarnai trupučiuką naudojasi menu SAVO tikslams. Utilitariškai. Muzika, dailė, architektūra jiems reikalingi tik kaip dekoracijos, ne daugiau.

    Menininkus bei istorikus visokius varo į siaubą tokios durys senoviniam pastate, bažnyčioj:

    O kunigams tas reikalas dzin, nes jie žino, kad čia ne durys svarbu- nėra jokio skirtumo, pro kokias duris liaudis žengia į pamaldas, Dievui svarbu malda, o ne durys.
    Kvaila ir beprasmiška tokiais atvejais kalbėti apie laiptų ar durų “sakralumą”. Nori kalbėt apie išsaugojimą- kalbėk apie istorinę vertę.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s