Paveiksliukai ir eilėraštukai.

Didžiojo rusų poeto S. Michalkovo kūryba. Knygutė, išleista 1952 m.

Gražūs paveikslėliai, šaunūs eilėraštukai.  Kai kurie netgi labai šiuolaikiškai skamba, tiesiog jausmas, lyg skaityčiau kai kurių jaunųjų komentatorių “drąsius – originalius” pasisakymus Račo bloge.

Labai rekomenduoju pažiūrėti visą knygutę, o aš čia kol kas tik pasimėgausiu pora paveiksliukų.

Pvz., šį pavadinčiau “Mūsų mielas Draugas išvyko į Uzbekiją”. 🙂

Įdomu buvo pamatyti, kaip tada buvo piešiamas būsimasis didelis Tarybų Sąjungos draugas De  Golis. Tada Stalinui (ir Michalkovui, žinoma) dar ne draugas buvo.

Reklama

3 komentarai apie “Paveiksliukai ir eilėraštukai.

  1. Jo, grazu 🙂 ziurejau ir idomu buvo. Kai draugelis gris is Japonijos reiks jam parodyt ir paklaust jo nuomones apie savo sali 🙂

  2. “Kai draugelis grįš iš Japonijos..”,- pradžioje pamaniau, kad draugelis japonas ir pamislijau sau: “ale drąsus tas Minis, aš bijočiau su japonu juokauti”. Kadangi aš su gyvu japonu niekada nesu susidūręs (t.y., bendravęs), o mano įsivaizduojami japonai man atrodo pavojingi ir turintys man nesuvokiamą humoro jausmą. Nemanau, kad mano įsivaizdavimas (susikurtas iš filmų ir knygučių) yra tikslus, greičiau nevisai. Bet yra toks: privengčiau su japonu juokauti. Nors vėl gi- panašiai privengčiau juokauti ir su čečėnu, Zambijos negru ir netgi indusu. Tiesą sakant, jau esu patyręs, kad juokauti net su indiško pokrypio lietuvaitėmis yra baisiai rizikinga, netgi visai negalima (čia aš ne apie Buką, nepagalvokite. Yra žiauresnių atvejų).

    Paskui susigaudžiau, kad Minio draugelis gal visai ne japonas, o paprastas amerikonas. Ir žodžiai “apie savo sali” reiškia USA. Tada žinoma. Tegu pakaifuoja.

  3. Jo, idomus patyrimai gyvenant Lietuvoje. Blogiausiai man juokai baigesi su korejieciu – vos nesusimusem. Bet kai issiaiskinom kulturinius skirtumus, tai pagalvojom, kad mustis butu be rysio 🙂
    Japonus juokams reikia pasirinkt, ne visi turi nesuvokiama jumoro jausma. Indusai, dauguma, manau, per daug nesiskiria nuo musu. Net arabai supranta kai kuriuos juokus.
    O draugelis mano, zinoma, amerikonas 🙂 net nebuciau pagalvojes, kad tiek moraliniu kanciu gali suteikt toks, atrodo paprastas rastelis.

Parašykite komentarą

