Ne naujiena. Seniai žinom, kad matematikai yra…

….savotiški žmonės.

(Kitaip tariant- paplaukę. …)

Perskaičiau čia dabar, kaip toks vienas voras (irgi spėjam, kad matematikas) taip entuziastingai reklamuoja ir giria VolframAlpha….

(  “ WolframAlpha: kas tai ir kodėl nieko kietesnio šiandien jau neatrasi “,

Gruodžio 14: WolframAlpha

….kad net ir man baisiai smalsu pasidarė ten nosį kyštelt, nors nieko sau įdomaus nesitikėjau (aš gi ne matematikas, ir žodis funkcija man dažniausiai reiškia visai ką kita nei jiems)… pamislinau- ai, vis tiek galima  pažiūrėti, trumpai žvilgtert, kaip tai atrodo.

O kadangi esu ne matematikas,  todėl truputėlį suglumau, išvydęs prieš nosį paieškos langelį su užrašu:
“Enter what you want to calculate or know about“


Ko klaust? Jokio matematiškesnio klausimo, kaip tyčia, į galvą neateina. Ai, sakau, nesvarbu, parašykim bet ką. Be originalumo. Ką, pvz., suskaičiuos man matematikai, jeigu parašysiu žodį “Vilnius“ ?

Maniau, pasiųs po velnių. Ale ne. Sužinojau skaičiuką, kiek žmonių Vilniuje gyvena. Sužinojau skaičiuką, koks miesto plotas. Ir dar visokių skaičiukų apie aukštumą nuo jūros lygio, apie orą šiandien, ir pan.

Bet labiausiai man, žinoma, patiko desertas, kuriuo matematikai pavaišino gale.

Sąrašas pačių iškiliausių žmonių, kurie kada nors yra gimę Vilniuje. Per visą jo istoriją, jeigu aš teisingai supratau matematikus. 🙂

Jascha Heifetz  (1901)  |  Gediminas Kirkilas  (1951)  |  Simon Kovar  (1890)  |  Andrew V. Schally  (1926)

Reklama

Parašykite komentarą

