Šios dienos radijas veža on a slow boat to China

Nežinau, kodėl šis rytas nuteikia taip retro, arba, kaip dabar staiga tapo madinga sakyt- vintažžiškai, bet visą rytą čia pas mane groja tokios dainos.
Gal, sakau, ledas. Gal, sakau, tų Kalėdų artėjimas ir mane pradeda kažkiek veikti.

I’d love to get you on a slow boat to China,
All to myself alone;
Get you and keep you in my arms evermore,
Leave all your lovers weepin’ on the faraway shore.
Out on the briny, with the moon big and shiny,
Melting your heart of stone;
I’d love to get you on a slow boat to China,
All to myself a – lone.

Kay Kyser dainuoja “Slow boat to china”

Sammy Kaye- “That’s my desire”

Dinah Shore- “Buttons and Bows”
Judy Garland – “Zing! Went the strings of my heart”
ir pan.

Visa tai- radijo stotis Galaxy Music Radio


4 komentarai “Šios dienos radijas veža on a slow boat to China

  1. WikiAnswers:

    What does the idiom ‘Slow boat to China’ mean?

    This is an old poker idiom – if you had someone who kept losing big money, you would say “I’d like to get him on a slow boat to China,” meaning you would like to be in a situation where you would play poker for a long time and win lots of money.

    Nowadays, it just means anything that takes a long, long time.

  2. Žmogau, jei nurašei rusiško internetinio tinklapio žinutę – nereiškia, kad sukūrei originalų kūrinį ir tave visi privalo cituoti. Nepagalvojai, kad kitas savarankiškai gali atrasti tą patį?

  3. Čia kuriam? Trojui, ar man?
    Jei Trojui, tai prašau eiti pas jį ir tenai triukšmauti.

    Jei man- tai irgi nereikia, nes aš aną kartą pajuokavau apie plagiatorių Troy (nes mane tada labai pralinksmino toks gražus sutapimas, kai beveik sinchroniškai abu paskelbėme tą pačią “naujieną”, beveik tais pačiais žodžiais netgi. Kadangi aš buvau truputį pirmesnis, tai plagiatorium turėjau teisę apšaukti Troy. Nors priežastis buvo paprastutė: abu skaitome Universiteto Gidę ir darome panašias išvadas). Pajuokavau vieną kartą ir pamiršau, dabar tai nebeįdomu.

Parašykite komentarą

