Per Naujus Metus reikia ką nors smulkaus iškrėsti… :)

Nuotrauku prasau nekopijuoti.©
DO NOT copy any pictures they are copyrighted ©

Ir ką Tu man už tai dabar padarysi?

Leidžiu nulipdyti Sniego Senį mano kieme.

Happy New Year, laimingų Naujųjų, tegu jie būna mums linksmi ir gražūs. 😛

4 komentarai “Per Naujus Metus reikia ką nors smulkaus iškrėsti… :)

  1. Taip ir galvojau, kad labai dziaugsiuosi kai sie metai pasibaigs, nes visos nesamones kurios galejo ivykti ivyko butent siais metais.

  2. Fanta, na naujuju metu proga leidziu as tau naudoti sia nuotrauka si viena karta. Bet jei nezinai ko as galiu imtis siulau pasiskaityti:

    http://en.support.wordpress.com/content-theft-what-to-do/

    Siaip, kaip isivaizuoji siais laikais nera taip sunku ko nors imtis, gal tik Lietuvoje sunkiau, bet kadangi wordpress (atrodo) kol kas nera Lietuvos jurisdikcijoje, tai man imtis veiksmu yra zymiai lengviau.
    Geru Naujuju Metu!

  3. Aha. Dabar esu truputį neblaivus, vėliau būtinai išsinagrinėsiu tuos kapitalistinius gąsdinimus kuo man gresia tokia baisi vagystė. Žinoma, bet kuriuo atveju nuspręsiu, kad man tokios grėsmės nebaisios. Bet tai nesvarbu. Svarbu yra palinkėt Tau (ir jums visiems) laimingų Naujų Metų.

    Ir, kaip linkiu šiemet sau ir visiems: dar vienerius metus kad pragyventumėm. Pageidautina be problemų.

Parašykite komentarą

