Kai nieko neturi, tai ir nereikia nieko

Rokiškis vakar priminė, kad senokai aš nežaidžiau to mėgstamo kvailo žaidimo “ko jie pas mane ieško”. Tai dabar pasmalsavau, ką gi pas mane WP Site Stats rodo.

Ir žinot, nusivyliau šį kartą labai. Anksčiau rasdavau gausybę juokingų nesąmonių, o dabar- nieko įdomesnio, viskas rimta, solidu. Štai ką reiškia ilgesnį laiką tinginiauti, nieko nerašyti. Nieko įdomaus žmonės čia ir nebesitiki.
Ieško tik labai rimtų dalykų:

“kur pirkti lietuvoje prietaisą makaronams gaminti”
“nemokamai ziureti saulelydi per kompiuteri”
“liekninimas su fotošopu”
“kaip papasakoti apie saulelydi?”

Iš tikrųjų. Gal kas žinote? KAIP papasakoti apie saulėlydį? Aš nežinau. Rimta problema. Ypač, jeigu nesi matęs to dalyko gyvai, o tik per kompiuterį. Nemokamą variantą.

Kažkas teiraujasi:
“gal kas dirbate su džyvsu”

Kažką domina dalykas, skambantis kraupokai: “mirštantis galas“.
Suprantu, kad mano tinklaraštyje nemažai pasitaiko pesimizmo. Bet kai taip konkrečiai tai įvardinama…

Na, užteks, pasiskundžiau, supratot. Išvada aiški: kiek rašai, tiek pas tave ir ieško. Jei mėnesį nerašai nieko, tai ko norėt.
Dingo iš topų netgi pavadinimas “rafinuotiems erotomanams sinefilams”- nebėra jo, nors būdavo Nr.1 visą laiką, nenukrisdamas porą metų. O dabar nebėr visai, išėjo iš mados. (Visi, kam reikėjo, jau perskaitė??).

O visą šią šneką pradėjau ne dėl to, kad pasiskųsti, jog nieko įdomaus neradau. Būčiau droviai nutylėjęs, nesigirčiau tokiu gėdingu “nuopelnu”. Pradėjau šią šneką, nes radau vieną įdomiai paslaptingą, kuris suintrigavo. Nes esu gimtosios kalbos mylėtojas.

lankšliauja bukai pietspirgai

Skamba beveik lietuviškai. Bet nelabai suprantu. Todėl įtariu, kad čia gali būti žemaitiškai. Jeigu kas nors iš kuršių, sėlių, lyvių, žemaičių, ar pan. egzotiškų tautų atstovų mane čia perskaitytų- būčiau labai dėkingas už žodžio “lankšliauti” vertimą… Nebūtina, bet smalsu. Su pietspirgais man daugmaž aišku. Vakar lašinius pietums atsinešiau, šiandien taip pat bus 12 val. pietspirgai. Su juoda rugine namine paties kepta duona ir puikiu lietuvišku pomidoru, kurio į savo šalį neįsileido Putinas, todėl jis atiteko man.

P.S.
Kai nieko neturi, tai ir nereikia nieko
Nebent dangaus kraštelio mėlyniausio
Kai nieko neturi, tai ir nereikia nieko
Nebent gėlo vandens

Kai nieko neturi, tai ir nereikia nieko 2k.

Nebent skanesnio duonos kąsnio
Kai nieko neturi, tai ir nereikia nieko
Nebent mylimosios pėdsakų ant sniego

Tik visa kitaip man atrodė,
Kad meilė, kad laimė arti
Norėjau surasti tik žodį,
Kurs dingo tavojoj širdy
Tik visa kitaip man atrodė,
Kad meilė, kad laimė arti
Norėjau surasti tik žodį,
Kai nieko neturi, tai ir nereikia nieko
Nebent mylimosios pėdsakų ant sniego.

(Šis pigiai vulgarus eilėraštukas čia nereiškia, kad jis man patinka. Čia aš darau išvadas, vėl pradedu dėti pastangas įtikti prastesnio skonio skaitytojams)

Reklama

3 komentarai apie “Kai nieko neturi, tai ir nereikia nieko

  1. Siaubas, Fanta, jei nežinai klasikų klasikos – Alisos Veidrodžių karalystėje. 😦
    O apie mirštantį galą pats rašei, čia filmo pavadinimas.

  2. Kad filmo pavadinimas- paskui prisiminiau pats. Bet palikau, nes skamba.

    Iš Alisos lankšliavimas ir pietspirgiai, sakai? Ačiū už informaciją, nors truputį nuvylei, tikėjausi įdomesnio varianto.

    Aš nekaltas. Nesu nei sėlis, nei lyvis- iš kur man žinot tokius žodžius, jeigu Alisą tik vaikystėje skaičiau lietuviškai (įtariu, kad tada tų žodžių ten nebuvo), o paskutinį kartą- prieš 25 metus- lenkiškai (ten irgi, aišku, lankšliavimas buvo vadinamas kitaip).

Parašykite komentarą

