Veiksmingiausia reklama: “ši prekė ne visiems, o tik blatniausiems“

Skelbiama, kad Google+ jau surinko 10 mln. vartotojų. Jei tendencija tokia išliks toliau, šią savaitę bus 20 mln. ir t.t. Sprendžiant iš artimo vaizdo (kaip aktyviai platina pakvietimus mūsų draugai rokiškiai, grumlinai ir pan.), galima tuo tikėti. Jau aišku, kad “negaus pakvietimo“ tik tie, kurie nenorės.

Aišku, kol kas nekalbame apie interneto vartotojus, kurie moka tik paleisti naršyklę ir nieko daugiau. Jie bus atsivaryti vėliau, jiems apie Google+ papasakos ir viską išaiškins tv serialų herojai, Lietryčio panelių skiltis ir populiarusis rašytojas Užkalnis. Bet tai bus vėliau.

O kol kas Google varo tą pačią strategiją, kuri puikiai suveikė kadaise, kai jie pasaulį varė į gmail.

Jei pamiršote- prisiminkit:  gmail irgi pradėjo nuo pakvietimų. Prisipažįstu-  pats to “pakvietimo“ ieškojau, labai išdidžiai jaučiausi, jį “gavęs“ ir kviečiau draugus.

Dabar gi žodis gmail jau beveik reiškia tą patį, ką žodis e-mail. Nors ir hotmail, ir yahoo beveik tuoj pat susigriebė, irgi puolė daryti didelės apimties dėžutes, bet šaukštai jau buvo po pietų: vartotojai pabandė gūglio produktą, vartotojams patiko, ir viskas. O pabandė, nes prekė buvo reklamuojama “ne visiems, o tik su pakvietimais“. Smalsumas. Ir noras pasijusti blatnesniu už kitą. Veikia visada.

Jeigu ant lentynos parašyta “prekių kiekis ribotas“- kaip negriebsi.

Mes šį kartą dar pabūsime išdidžiai atsainūs, nesistumdysime smalsuolių minioje. Pastovėsime nuošaly, žvelgdami bajoriškai. Nes kažkaip nepadoru grūstis smalsauti, bandyti prekę, kuri mums kol kas nelabai reikalinga.

Vėliau. Jeigu reiks. Įtariu, kad gali priverst. Gūglis toks. Jeigu aš būčiau jų vietoje, ir man prireiktų mane įvaryt į google+, padaryčiau tai labai paprastai: išjungčiau Google Reader, pasiūlydamas automatiškai permesti visą prenumeratą ten. Ir kur aš dėčiausi?? Turėdamas paštą gūglyje, paveikslėlius Picasoje ir t.t.  … 

Aš tai nors blog’ą turiu kol kas WordPress’e, o Trojų tai garantuotai įsivarys kaip avį  į gardą su visu Blogspot’u, jis net nepastebės kada ir kaip. 🙂

Reklama

2 komentarai apie “Veiksmingiausia reklama: “ši prekė ne visiems, o tik blatniausiems“

  1. Nan, ne avys mes, patiks eisim. KOl kas indiferentiškas.
    Man ir vyresnės dukros nuomonė svarbi. Štai FB manęs nėra, nes jai gėda būtų dėl tokio tėvo…

  2. Į GMail pakvietimą gavau be ieškojimų, tiesiog pasiūlė. Ir kai ten buvo 1GB vietos, o Yahoo siūlė 100MB – viskas, vėliau Yahoo niekas nebepadėjo. Nes savo laiku jie pataupė

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s