Carlsberg alaus daryklos muziejus.

Pats aš į tą muziejų nebūčiau trenkęsis- mane nutempė per prievartą. Atseit, būtina aplankyt. Nedrįsau kategoriškai sakyt Carlsberg firmos darbuotojai (tegu ir buvusiai), kad man Carlsberg alus anaiptol ne geriausias (aš čekišką gerbiu, o daniškas man nedaro jokio ypatingo įspūdžio- padorus, ir tiek…), kad aš kadaise esu matęs, kaip atrodo alaus darykla (“Ragutis”), ten mačiau ir ragavau realią gamybą, o čia tik muziejus…
Buvo įdomu, aišku. Bet… Tokia turtinga solidi firma galėtų turistams ir labiau pasistengt, jeigu. Pinigus lupa, o muziejus kuklokas, kaip tokiai imperijai.

http://www.visitcarlsberg.dk/experiences/Pages/TheTour.aspx

Paveiksliukuose:
1-2. Alaus imperijos sostinės vartai.
3-4. Tie patys vartai iš priešingos pusės. Taip, atrodo, kadaise ir buvo vadinami: dramblių vartai. Jie buvo tuo pačiu ir vandentiekio bokštas.
5-6. Arklidės dabar laikomos tik turistams linksmint. Pageidaujantys gali pasivažinėti vežimu, “išvežiojančiu” alų.
9-10. Mielas vaizdelis svastikų mėgėjams. Jokio ryšio su fašizmu: svastika buvo Carlsberg firmos ženklas nuo 1881 iki 1945 m.
http://www.carlsberggroup.com/Company/heritage/Pages/CarlJacobsenstrademark1881.aspx
13. Kitame gale sustatyti ir lietuviško alaus buteliai.
(Carlsberg’ui priklausantis Svyturys-Utenos Alus gamina apie 40 proc. lietuviško alaus).
Vienos lentynos galas skirtas specialiai mums: Russia, Lithuania, Latvia, Estonia.
14. Ši gamybos linija- irgi tik turistams. Veikia, gamina ir pilsto alų. Bet tik čia pat vietoje esančiam barui.
15. Kiekvienam lankytojui duodama paragaut 2 puodukus “nemokamo” alaus. Galima rinktis iš 3 ar 4 rūšių. (Nežinau tiksliai, nežiūrėjau, mane aptarnavo..).

Parašykite komentarą

